6 kom. rezervni dijelovi za robota-usisivača, rezervni dijelovi, pribor za usisavače, моющийся HEPA filter za Shark AZ3002 AZ3000
Idealno -kompatibilan s usisavačem Shark AZ3002 AZ3000.Ovaj skup funkcionira baš savršeno, kao i prethodnih, razlikuje točne dolikuje i jednostavnost instalacije.
MATERIJAL VISOKOG kvaliteta - proizvodi izrađeni su od visoke čvrstoće i ekološki prihvatljivih materijala za optimalne performanse i zdravog načina života.
[Hepa-filter] HEPA-filtar je izrađen od visoko izdržljiva ekološki prihvatljivih materijala, koji su u stanju blokirati većinu prašine veličine do 0,3 mikrometra.Filter može zadržati učinkovitost čišćenja opreme strojevi, istovremeno smanjuje prodiranje prašine, polena i drugih alergena u zraku koji udišete
Preporučuje se zamjena rezervnih dijelova svakih 3-6 mjeseci, ovisno o učestalosti uporabe, kako stroj radi s maksimalnim učinkom
Moćna funkcija za čišćenje čime se štedi vrijeme i rad na početnu čišćenje.Pogodan je za različite spola, kao što su keramičke pločice, mramor i drvene podove.
Korisna model: za Shark AZ3002 AZ3000
Boja: crna + bijela
Materijal: plastika
Sadržaj pakiranja:
6 x HEPA-filtar
/
4 x HEPA-filtar
/
2 x HEPA-filtar
/
8 x HEPA-filtar
Samo navedena sadržaj upućivanje, druge robe nisu uključeni u cijenu.
Napomena: Odraz svjetla i različite zasloni mogu dovesti do toga da boja proizvoda na slici malo razlikuje od stvarne.Dopuštena pogreška mjerenja je +/- 1- 3 pogledajte
O ažuriranju sobe za praćenje: Ako u vašoj sobi za praćenje nema informacije o logistici, jer tisuće paketa šalju u inozemstvo, logističke tvrtke nisu podnijeli informacije o logistici, molimo, kontaktirajte nas za prvi put, molimo vas, ne otvarajte spor izravno.Mi smo se prvi put odlučili za vas!Vrijeme slanja:
Cijeli robu možemo poslati u roku od 2-5 radnih dana, obično smo u skladu s narudžbama kupaca vrijeme za pakiranje i otpremu, trebamo se pažljivo provjeriti kvalitetu proizvoda prije slanja, tako da će trebati neko vrijeme za obradu.Vrijeme dostave: zbog više sile: oluje, kiše utječu na letove.Što dovodi do kašnjenja u logistici.Mi smo pošteni prodavači, a ne recimo, da ste pretrpjeli nikakve štete.Molim vas, dajte logističke tvrtke malo vremena na obradu, čekamo, dok upućivanje dođe do vaše strane.Ako je vaša informacija o logistici ulazi u lokalni poštanski ured: Ako lokalna pošta ne связалось s vama, molimo kontaktirajte vašeg lokalnog poštanskog ureda, što je prije moguće kako bi dobili svoje parcele.Inače, kad сверхурочном primitku paketa, lokalna pošta će se vratiti na svoje parcele, posljedice zavise od vaše osobne odgovornosti.Zaštitu vrijeme istječe: Kada završimo vrijeme slanja, ako je rok zaštite proizvoda istekne, molimo vas da produžite rok za zaštitu proizvoda, sami ili nam se obratite, molim vas, ne otvarajte spor izravno.Uvozne carine: Porezi i pristojbe nisu uključeni u cijenu robe ili trošak dostave.Odgovornost za ove troškove snosi kupac.Uvozne carine, poreze i pristojbe nisu uključeni u cijenu robe ili trošak dostave.Odgovornost za ove troškove snosi kupac
Pri primitku robe, ako naiđete na bilo kakve probleme, molimo vas, kontaktirajte nas i ne otvarajte spor izravno.Obećavamo da ćemo vam pružiti zadovoljavajuće rješenje nakon potvrde.Također smo vam dati pozitivnu ocjenu.Iskreno vas pozivamo da ostavite nam pozitivnu ocjenu sa zajedničkim detaljima ocijenjeno prodaje (DSR) u 5 zvjezdica.Kada pokažete svoju lijepu sliku u našem području povratne informacije, molimo, pošaljite poruku, javite nam se, da je pri sljedećoj rezervaciji me kontaktirajte, bit će dodatnih iznenađenja.
Pitanje: Kako da pronađu moju parcelu?O: možete pratiti svoje pošiljke na sljedećem microsoftovu web-mjestu, koristeći svoj broj za praćenje: www.17track.net/en (Kopiran u preglednik za otvaranje) Pitanje: kao malo ili veliko prodaju ponuditi veliko cijenu, ako imam puno robe?O: Ako trebate kupiti puno robe istovremeno, molimo vas prvo me kontaktirajte. ja ću vam ponuditi konkurentne veliko cijenu. Pitanje: Kako mogu platiti narudžbu?O: www.kaloopy.com.hr podržava debitne kartice Visa, MasterCard, Maestre, Western Union i bankovni transfer.
Ako je roba oštećena, kod nas je potrebno kontaktirati u roku od 24 sata od primitka.Ako je roba na raspolaganju više od 7 dana, smatra se da je koristilo, a mi ne ćemo izdati vam povrat novca ili zamjenu.Ako niste zadovoljni prijemom robe (krivi, oštećen, neispravan ili proizvod ne odgovara opisu), molimo vratite ga u roku od 7 dana za zamjenu ili povrat novca.Bilo osobnih razloga (odaberite "ne sviđa mi se" ili "mi više nije potreban ovaj proizvod"), odgovorna za povrat punjača snosi kupac.Mi ne primamo nikakve predmete s neugodan miris (parfem, dim i tako dalje). Svi vraćeni proizvodi moraju biti u originalnom pakiranju, i trebali bi nam dati broj za praćenje isporuke, specifičan razlog za povratak i identifikator vaše narudžbe.
sku: w445
- Podrijetlo - Kontinentalna Kina
- Naziv - FGHGF